.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگذشت مرتضی پاشایی و آزمون موفق رسانه ملی
پخش گزارش خبر در گذشت مرتضي پاشايي قطعا رضايت ميليون ها ببينده را در پي داشته چرا واكنش هاي مردم نيز حكايت از ابراز رضايت انها به ويژه قشر جوان از اين حركت صداو سيما دارد.
درگذشت مرتضی پاشایی و آزمون موفق رسانه ملی

یکی از کاربران « شمال نیوز » در اظهار نظری، دیدگاه خود را در خصوص پخش ویژه برنامه درگذشت مرتضی پاشایی قلمی کرده است که در پی می آید :

آزمون موفق رسانه ملی در درگذشت مرتضی پاشایی

شامگاه جمعه ٢٣ ابان اكثر بخش هاي خبر تلويزيون گزارشي رو پخش نمودند كه سابق بر اين چنين گزارش هايي در صداوسيما قابل پخش نبوده است.
به گزارش شمال نيوز، هر چند خبر درگذشت مرتضي پاشايي خواننده پاپ كشورمان براي همه متاثر كننده بود، ولي اقدام رسانه ملي در پخش گزارشي از خبر درگذشت اين خواننده پرطرفدار كه حسيني باي خبرنگاران توانمند رسانه ملی ان را خيلي خوب و تاثير گذار تهيه كرده بود، قابل تقدير بود.
اين اقدام نشان داد صداوسيما به نظر مخاطبان خود به ويژه جوانان احترام گذاشته و اين به نوعي اشتي موسيقي پاپ با رسانه ملي بوده است.
سند اين موضوع حضور گسترده و چشمگير مردم در مراسم تشييع پيكر مرحوم پاشايي بوده است .
در واقعا رسانه ملي با رسانه ايي كردن خبر در گذشت اين هنرمند نامي هم به سليقه بينندگان خود احترام گذاشته و هم باعث خلق اين حضور مردم شده است.

البته اين گزارش خبري جريان ساز شد و به نوعي سد پخش نشدن چنين گزارش هايي را شكست و بعد از ان ديگر برنامه هاي صداوسيما به اين موضوع پرداختند.

پخش گزارش خبر در گذشت مرتضي پاشايي قطعا رضايت ميليون ها ببينده را در پي داشته چرا واكنش هاي مردم نيز حكايت از ابراز رضايت انها به ويژه قشر جوان از اين حركت صداو سيما دارد.

به طور قطع  رسانه ملي كه از نفوذ بالا و همچنين داراي خبرنگاران توانمندي همچون حسيني باي ، نجف زاده و،.. است مي تواند در چنين مواقعي ابتكار عمل را از دست رسانه هاي خارجي بگيرد و با تهيه چنين گزارش هايي مقابل بسياري از تبليغات دشمن ایستادگی کند .

میدانداری رسانه ملی از همه مهمتر ازدامن زدن به بسياري از شايعات جلوگيري می كند. به هر حال اين حركت رسانه ملي به فال نيك گرفته مي شود واميد است در ديگر حوزه ها و خبرها از تنگ نظري ها و سخت گيرهاي بي دليل صداوسيما كاسته شود و با مردم مثل گزارش عالي شب گذشته در خصوص درگذشت مرتضی پاشایی به راحتي صحبت شود  .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نیک زاد 25 آبان 1393

انا لله و انا الیه راجعون ، روحش شاد ،خداوند رحمتش کند
سید حسین قاسمی شورای اسلامی شکتا 27 آبان 1393
روح این فرزند جوان که همه ملت را خوشحال میگرد شاد باشه انشالله ودر دنیای آخرت با امام حسین مشهور باشد .روحش شاد ویادش گرامی.ساری روستای شکتا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.